mandag 22. september 2008

'Wanted'


I gåår var jeg på kino. Wanted, med blandt andre Angelina Jolie.

Jeg synes den var veldig bra, og så var det masse kjentfolk der. Men fan, så irriterende det er.. Når det sitter en gjeng og bråker somfan gjennom hele filmen. Usaklig klapping og høylytt oppmerksomhetssyk prat når vi andre liksom prøver å følge med irriterer meg så jææævlig.

I går var det sånn. Når det hadde vært mye spenning og det kom til en nedbrutt og spennende/avslørende scene begynte den jævla gjengen på bakerste rad å klappe og rope ut ting. Må innrømme jeg bare satt og venta på at de sku bråke så intenst at jeg måtte rope at de skulle holde kjeft.

SÅ, min konklusjon er som følgende; hold kjeft på kino, så unngår du ein nævva av ho skæi.

'kisses'

2 kommentarer:

Anonym sa...

Må bare si meg såååå enig!!!

Anonym sa...

si mæ enii !