torsdag 18. september 2008

Evig klovnat

Nå sitter jeg og Mathilde på sykehuset. Noen som vet hvorfor?

Jo, det skal jeg si dere. I stad kom nemlig Mathilde inn fra langfri med et helvetes kutt på arma. Jeg visste ikke om det før noen i klassen nevnte det for meg. Antok at hu satt nede i musikklinjegangen, så jeg spurta jo selvfølgelig ned og hørte med henne hva som hadde skjedd.

Hun og Vegard hadde tydeligvis holdt på og herja ved kiosken, og det gikk vel litt lengre enn forventa. Hun hadde kommet borti ett eller annet som hun skar seg opp på, og for å være helt ærlig så så det ganske stygt ut. Masse blod og kjøtt i såret som sprika.

Vegard tok støkken og ble skikkelig dårlig. Han ble bokstavlig talt grønn i huden. Grå/hvit/grønn ble han. Så ut som et fargekart der han satt og holdt på å besvime.

Såret however, blir limt og stripsa sammen. Så får ikke mathilde dusje handa si på ei uke. Hahah

menfan, vi enå fightera, tåle da ein støkk, eller ka?

Noen som fikk med seg hendelsen? ;p


Ingen kommentarer: