fredag 26. september 2008

back to schoool


Da var det tid for Back To School for fylkets videregående skoler.

Før selve 'eventen' i Braathallen var jeg innom tre vors, og tror du faen ikke det var tretten-fjorten åringer der da? 'Heeer skal ikke jeg være' sa jeg bare og stakk, men tror du faen ikke de fulgte etter oss(!?) Værst av alt var at de ikke kjente en sjel som var noen av plassene. De bare satt to sammen på hver sin stol og så veldig ubekvem ut. Kan hende jeg var ute selv da jeg var på samme alder, men ikke i nærheten av den måten der.

However, etter det første vorset var 'over' stakk vi til Lars Jørgen Sandøy. Gikk vel litt over en time ellerno, så ble nabon agro og alle måtte stikke ut. Nok en gang ankom jeg et fette dårlig vors med de samma fjortissjentene. Jeg var en av de eldste jentene, og jeg følte faktisk at det florerte av tiendeklassinger.

Endelig skulle vi dra til Braathallen, og som om ikke nok hadde gått galt, fant jeg ut at jeg hadde glemt billetten min.

Jeg og Robert måtte stikke innom meg og hente den, så han stakk inn til Stine og snakka med henne, og jeg opp til mor og far. Gikk sikkert en time før vi kom oss av gårde, men vi kom oss ihvertfall til Braathallen til slutt.

Robert hadde ikke kjøpt seg billett og glemte pengene sine, så han stod utenfor med noen kompiser da jeg gikk inn. Der skulle jeg liksom møte Mathilde, men det fant jeg fort ut at ikke var så enkelt. Ble til at jeg gikk og spurte alle jeg kjente om de hadde sett'a, og leita rundt over alt uten no særlig fremgang.

Til slutt fikk jeg vite at Mathilde var dårlig og hadde dratt hjem, så var sammen med Gunhild, Oda, Jorunn, Øystein ++ istedet.

Som eneste edru person i hele hallen hadde jeg det igrunn ganske morsomt. Gjorde ikke stort mye mer enn å flire av fulle venner og bekjente. Litt morsomt å se de jeg har gått i klasse med siden førsteklassen sørpe full for første gang.

Men gud, så syk folk blir i når de har drukket. Ivrige fyllefanter som oppfører seg som om de har vært innestengt i kloster hele livet sitt, og endelig får leve ut den etterlengtede drømmen som sexmachine.

Jeje, får nå levva me'e. Eno aldri slik e ;)

To be continued.

Ingen kommentarer: