onsdag 17. september 2008

lilla hår, fancy eller bare jævlig unødvendig?



FORRIGE SØNDAG.. Skulle jeg fikse håret mitt litt. Det som virket som en sabla bra idè viste seg å være ganske uheldig. Jeg var så utroolig lei av å være blond. Følte rett og slett at det ikke var meg i det hele tatt, at jeg på en måte "prøvde å være" noe jeg ikke er. Jeg synes heller ikke det var no særlig fint til slutt, så jeg bestemte meg for å bli naturlig mørk.

Mamma er frisør, men var bortreist på cruise, så hun kunne dessverre ikke hjelpe meg med dette hårdilemmaet. Jeg tok beklagelig vis problemet i egne hender, og bestemte meg for å bruke en hårfargemousse jeg hadde i skapet til å farge håret litt mørkere. Detaljene er ikke så veldig viktig, men det det resulterte i var at håret mitt ble KNÆSJlilla. Heelt forbanna lilla ble det. Ikke engang en fin lillafarge, for fargen så litt "utvaska" ut mange steder. Nok en gang ringte jeg Lars, som akkurat hadde dratt. Jeg tok på meg ei lue, så dro og kjøpte en ordentlig hårfarge. Håret ble etterhvert brunt igjen, og det var ubeskrivelig godt altså. ALDRI farg håret med verken hårmousse eller farge som skal kunne vaskes ut. Den fargen jeg brukte skulle bli mørk brun, men bestemte seg sikkert for at det heller hadde vært mye kulere å bare blitt lilla på trass.

So, the question is, purple hair.. what u think?

Ingen kommentarer: