tirsdag 23. september 2008

råkjøring no igjen (?)

Yep, da var det tirsdag og jeg, Mathilde, Øystein, Kine, Vegard, Espen og Andreas bestemte oss for å finne på noe sammen.

Klokka åtte dro Mathilde og Kine med Vegard og tok sol på en plass og Andreas på en annen. Jeg orka ikke å bli med dit og bare vente og se på, så jeg venta heller hjemme og kom litt senere. Øystein hadde spilt kamp, så han gikk med meg nedover da de hadde fått solt (brent) seg litt.

Bare det å i det hele tatt finne de forbanna luringene der var et triks da. Jeg og Øystein gikk søren meg over alt og leita. (Hvem kunne visst at det var et solstudio gjemt bak den gamle platebutikken i kaibakken egentlig?) Meeen vi fant de jo til slutt, og da gikk vi oppover mot leiligheta til Kine. Hun hadde hatt no gutter på besøk tidligere på dagen, og de hadde herja sånn at samboerene ble skikkelig sinna, så hu fikk faktisk ikke ta inn noen da vi kom fram. Espen kom som en positiv overraskelse der han plutselig stod utenfor leiligheta med mopsen sin.

Vi ble stående på gata utenfor leiligheta og snakka piss. Fant vel etter hvert ut at det ikke var no særlig underholdende, så alle fikk seg en tur med mopeden til Espen. Ingen hadde kjørt moped i det hele tatt før, så det at han faktisk stolte nok på oss til å låne den bort var ganske utrolig synes jeg. Var seriøst morsomt altså! Masse fliring.

Da kvelden begynte å ta på fant vi ut at Espen og Vegard skal gå med bar over og BH med skinnjakke over, og Øystein og Simen iført kjole på klassebildet i morgen. Det blir seriøøst fliring.

Mathilde; du vet jeg elsker deg.
Vegard; du kan hvis du vil.
Øystein; ur really somethin'.
Espen; åhh, du esså dumsnill! but it's kinda cute
Andy; allvei stekk av, bli bort ein time
Kine; fanmæ ein luring

takk for en fin dag.

Ingen kommentarer: