mandag 29. september 2008

jeg har alt


Jeg har alt.
Alikevel er ikke det godt nok. Jeg mangler noe. Noe jeg ikke kan sette fingeren på. Noe jeg ikke kan definere.
Det jeg mangler er lengselen. Lengselen etter å lengte etter noe, noe jeg ikke har. Men hva kan man lengte etter når man har alt? Og hva har man egentlig om man har alt en kunne tenke seg?

Slike spørsmål surrer rundt i tankene mine om dagene og det gjør meg helt gal. Jeg får vondt i hodet og prøver å tenke på noe annet. Prøver å tenke på noe annet. Får vondt i magen. Er jeg ikke takknemlig for det jeg har? Et fantastisk skolemiljø, verdens beste gutter ved min side og helt utrolige venner. God støtte får jeg uansett hva jeg skulle finne på å gjøre eller snakke om, så har jeg jo Jorunn som tilfredstiller meg til alle tider, på alle måter. Ja, da mener jeg ALLE.

rawr, suck on that. will keep your mind wonderin' won't it?

1 kommentar:

Robert&Morten sa...

Den som har alt, vil vel alltid ha mer=)