onsdag 17. september 2008

men i helvete

Nå ligger jeg i senga mi og slamper. Det er urolig kjipt.
I går, etter jeg hadde spist, ble jeg skikkelig dårlig i magen. Ble skikkelig kvalm og daff liksom. I morges hadde det ikke gått bort, og i tillegg hadde jeg fått enda mer vondt i magen. Kunne ønske jeg bare kunne sterilisert meg til jeg skal ha barn, så jeg kunne sluppet unna disse forbanna mensensmertene.

Skolen måtte jeg droppe i dag, hadde måtte gått hjem etterhvert alikevel, så jeg følte det ikke var no vits.

Så nå ligger jeg her da, og ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Er for kvalm og slapp til å sove, og for dårlig til å ville være våken.

Life's a bitch people, but we get over it.

Hatt en fin dag på skolen dere daa?

3 kommentarer:

Anonym sa...

aw :/ god bedring!

Anonym sa...

Gosj, så lik mora di du har blitt (profilbilde).

Trøst for mens smerter er at det blir bedre etter at du har fått barn.

cloudie sa...

hehe, takk (?)
vel, en good stund til det da håper jeg :D