onsdag 10. september 2008

kjæft noa

Jauda, etter gjentatte klager om mangel av blogging må jeg vel skjerpe meg litt..
Tar meg selv i rett og slett ikke ha tid til å blogge lenger, men skal prøve å gjøre noe med det.

Noen hendelser i det siste:

Fooor.. tre uker siden tror jeg, varmet jeg opp til Erik og Kriss + Chris Lee på Tahitibrygga. Selv om jeg var litt forkjølt, var det veldig morsomt altså. Var sammen med Kristina, Mathilde, Lone, Gunhild og Louise, og stemninga på konserten var helt vill, faktisk. Ble en del dansing og morsomheter.

Dagen før konserten var jeg på første og siste øving med bandet som skulle spille for meg. Jeg måtte helt til Halsa, så på bussen leste jeg spanskgloser og SU-programmet. 'Da koser sei'.
På veien hjem, derimot....
Hjemoverturen ble nokså fuckd. Først presterte jeg å følge feilinformasjon om bussen, og mista den. Stod på kanestrøm-fergekaia uten mobil, buss eller no særlig penger. Det endte med at jeg fikk sitte på med fergemannen i personbil og at vi kjørte etter bussen. Mannen hadde jeg aldri sett før, og det faktum at han visste hvem jeg var, og sa at han hadde fulgt med meg i avisene osv gjorde meg ikke akkurat mindre stressa.

Vi tok igjen bussen, og jeg satt på med den til Krifast. Der måtte jeg vente på en ny buss som skulle ta meg til byen. Været ute var uggent, og det hadde blitt ganske seint, så jeg satt meg inni det "ventehuset" og hørte på litt musikk på pcen. Da bussen kom så jeg den ikke først, så jeg måtte bli speedy gonsales på få sekunder, og kasta pcen i sekken uten å ta igjen glidelåsen.

Det fant jeg fort ut at ikke var no særlig smart.. Da jeg kom hjem og skulle ta opp pcen min, var den søkk vekk. Jeg fikk såklart panic, ringte lars og så var letejakten var igang. Vi kjørte ned på bussentralen, fikk tak i en bussjåfør som åpna bussen jeg hadde vært på, men der var det ingen pc å finne. Etter mange forslag om hvor den kunne tatt veien kjørte vi faktisk til Krifast for å lete. Med mitt hell kom det ikke som no bombe at den ikke lå der, så vi skrev et innlegg til sms-spalten i TK og håpte at noen hadde funnet min kjære 12" acerpc.

Dagen etterpå kom pappa med pcen til meg på skolen med hentegodslapp og hele greia. Han hadde ringt nettbuss og fikk vite at de hadde funnet den. Kjempeglad Camilla.


Klassen min er fremdeles en drøm, kommer tilbake til det senere..

1 kommentar:

Mathilde Dahl sa...

ELSKER DEG MER ENN JEG ELSKER CHAMPINGJONG <3