fredag 3. oktober 2008

hehee

Ja, nå har vi lytting, og jeg gikk akkurat igjennom bloggen til Aina i klassen. Så en morsom ting med inboksen på mobilen, og tenkte at "WHEY, dette må jeg jo bare gjøre!" men så kom jeg på at jeg ikke har mobil.. Begynner faktisk å bli mektig lei av ikke å ha mobil nå, men jeg kan jo paste over så dere får sjekka daa ;)

- Ta fram mobilen din
- gå inn på innboksen din
- lukk øynene å blad nedover i innboksen din, stopp etter du har telt til 5 (hold knappen inne)
og gjør det på alle spørsmålene

Hva ville du sagt om kjæresten var utro?
(SMS)
Hva sier du alltid til din beste venn?
(SMS)
Hva er det første du sier når en kompis blir påkjørt av en buss?
(SMS)
Hvilken sms er du blitt mest glad for ?
(SMS)
Hva sier du til dine foreldre før du går og legger deg?
(SMS)
Hva ville du ropt ut om du fikk en million?
(SMS)
Hva vil du si til gud om du møter på han?
(SMS)
Hva vil du gjøre nå?
(SMS)

Have fun!

Ingen kommentarer: