fredag 3. oktober 2008

konsert, film og høstferie

I gåår:

Spilte jeg på ghetton. Det var veldig lite folk, men det er jo oppstartinga av ungdomshuset, så ikke så veldig mange vet om det enda. Ihvertfall, så var Bjørnar (!), Lars, Jan Håkon, Maria, Maggan, John Åge og dama hans der da, og det var kjempekos selv om det ikke var så mye folk. Men det bliir vel tenker jeg, utrolig koselig plass.

Rett etter jeg sang på frei måtte jeg på øving til bryllupet jeg sang i i dag, og da jeg var ferdig der dro jeg hjem og så "the patriot" med mamma, pappa og Lars til klokka halv tre.

Nå er det endelig høstferie, og som en "myk start" for å ikke skjemme meg bort, måtte jeg opp tidlig i morges, tross den lange filmen i går. I dag skal pappa i bryllupsfesten til de jeg sang for og mamma har reist til Milano ellerno, så jeg er alene hjemme, og har valget mellom å passe johannes eller bli med ut og feste. Vet ikke helt hva det blir til egentlig.

Lå i senga mi og hørte på regnet på takluka mi i går natt.. Tenkte at alt kommer til å falle på plass. Ihvertfall så håper jeg det. Kom også til å tenke på hva som er dine ferieplaner? Er su så heldig at du får komme deg bort litt, eller nøyer deg med styggværet her hjemme?

Jeg må desverre sitte her hjemme og finne på no lurt imens mamma er i Milano.. Bastard!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg får det i hvertfall ikke noe gøy! (Jeg hadde det jo gøy i dag på by'n med ei veninne, men uansett!) Resten av ferien blir sikkert kjempekjedelig, ettersom jeg er "strandet" på Frei, uten noe å gjøre! Og ingen i klassen bor i nærheten heller!

cloudie sa...

huff da! du kan jo sikkert ta bussen til byen da, om du vet noen du kan være sammen med :) eller få noen til å komme til deg? er ikke så umulig å få til sjø!

Kristina sa...

du så vel den rosa/lilla veggen min? gry og jeg malte den kun for meg! :D

cloudie sa...

haha, den var stygg (a)

sofakroken der generelt tok seg ikke no særlig bra ut. sofaen så ut til å være fra sytti-åttitallet ellerno ;p