fredag 10. oktober 2008

Fritt Vilt II


Gud for en film!

Du skjønner kanskje hvilken film jeg snakker om, i hvert fall så vil jeg påstå at headeren vil gi deg et hint.

I gårnatt var jeg på premieren på Fritt Vilt II, altså oppfølgeren, eller fortsettelsen på den første Fritt Vilt filmen. Jeg må bare si at det absolutt er verdt turen! Ikke engang halvveis ut i filmen tenkte jeg nesten at jeg ikke ville se resten fordi det var så spennende. Omtrent hele salen (helan) var fullstappa og alle skvatt og lo gjennom hele filmen. Denne gangen som en helhet da, ikke bare en gjeng med dryginger som var ivrige. Tenker det hadde vært en del fler der om det ikke hadde vært TC..

Jeg var sammen med Lars og mamma, men det var utrolig mange kjentfolk der. Nesten litt skremmende mange faktisk.. Mamma satt atmed Kine i klassen og typen da. Synne satt noen rader nedenfor på andre siden av salen, med en såkalt type det også, I guess..

Håper ikke Gud så hvor ivrig mamma var, for det var nesten litt overkill. Apropos overkill.. Da alle hadde satt seg kom et par jenter inn i kinosalen med puter og pysjklær. Mamma fleipa og lurte på hva de gjorde der etter om de måtte ha med seg pute til å holde for øynene da det ble skummelt.

Vi overlevde da alle, men jeg synes absolutt alle bør ta turen og se denne filmen! Det blir ikke helt det samme å se den hjemme når den kommer ut på DVD, for stemninga du får ved å sitte med 200 andre lettlurte får du (mest sannsynlig) ikke i stua.

3 kommentarer:

Mathilde Dahl sa...

jeg skal på den filmen nå :) jeg, vettskremte meg.

Anonym sa...

Skjønner egentlig ikke hvorfor du skriver om Lene i bloggen din. Har hun gjort deg noe kanskje? Og uansett så er hun 17 år !

cloudie sa...

beklager, skal fjerne det jeg. var ikke vondt ment da :)