lørdag 18. oktober 2008

kinda freaky

Å GUD, tror det tørner for meg.. jeg ser ikke en drit.. (!?)

det tok meg sikkert en halvtime å komme meg inn forge å skrive innlegg nå, ser faen ikke en ting. Helt sjult faktisk, klarer ikke å fokusere på en tng, , har dritvondt i hodet og går og sjangler helt alene på rommet til Halvor. Lars og Halvor dro for å "sjekke livet" mens jeg var i dusjen, og nå er synet mitt faktisk helt borte. Det er ikke svart liksom, bare klarer ikke å se noe. Det dunker i hodet mitt, og jeg skjønner faktisk ikke en drit. Sikkert ti tusen skrivefeil n¨, beklager det, tenkte bare at jeg måtte skrive noe.. fy faen, vet ikke hva jeg skal gjøre!??

gud, hvorfor er det sånn klarer ikke å se meg i speilet leler fokusere på noe. føles ut som jeg er i ferd med å bescime........
må stikke og finne halvor og lars nå, om jeg kommer meg noen plass. er jo ikke kjent her engang..

`XEAZT AJARY SHIIT

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ka har skjedd?
Høres skummelt ut.

Anonym sa...

wæææ, ka creepy !