torsdag 16. oktober 2008

beautiful

Seriøst, den sangen her er så jæævlig fin at jeg nesten blir på gråten.

Meshell Ndegeocello-beautiful, fy søren, hører på den hele tiden! Jeg, Kine og Jorunn skal se filmen snart, det gleder jeg meg veldig til!

(Og nei, jeg orker ikke sånn "æhh, lespa!"-kommentarer)


Such pretty hair
may I kiss you
may I kiss you there
So beautiful you are
So beautiful

Please, don't move
You feel so good to me
Tell me in my ear
Beautiful
Beautiful
So very beautiful

So beautiful
Beautiful
So beautiful

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det er veldig fin tekst, men jeg kom meg ikke inn:(

Anonym sa...

For å legge inn et youtubeinnlegg på bloggen så gjør du slik:
1. Åpne et nytt blogginnlegg.
2. Finn sangen på youtube.
3. Kopier det som står i "Embed-ruta"
4. Legg inn det du kopierte i "Rediger HTML."

Håper dette hjelper deg.

anniken sa...

sååå søt film !

anniken sa...

aww, det var jo kjempe søtt !