lørdag 18. oktober 2008

Rødde FHS




Akkurat nå ligger jeg i senga. Ikke mi, ikke hjemme, ikke i byen. Akkurat nå er jeg på Rødde Folkehøgskole i Melhus, rett utenfor Trondheim. Jeg og Lars kom hit i ti-tiden i går, så dro vi en tur til Trondheim, for så å dra tilbake for å pakke ut tingene våre. Grunnen til at vi er her er fordi at Lars gikk her på Freestyle Freeride (skilinja) et år, slutta i mai, og har ikke sett bestekompis Halvor siden da. Hadde ikke møtt'n før, men han viste seg å være en ganske OK fyr.

Det tok ikke lang tid før team to ganger klovn stakk av for å filme en reklame for Rødde Talenter, så da var det rett til Green Room-studioet og se på at Halvor gjør ting han ikke kan (drikke vann og blåse zalo-bobler gjennom nesa, synge og spille gitar etc.) Dette var altså for å få folk til å melde seg på Rødde Talenter, som skal holdes i kveld. Det blir morsomt å se på! Skal sjekke ut om jeg kan få tak i filmen og legge ut her.

Skal også mest sannsynlig inn til Trondheim i dag, før Talentkonkurransen. Linjene her gjør at det er mange typer folk som går her. Her har de musikk, freestyle freeride, media, adventure sport, cross downhill og backcountry jibbing, så en talentkonkurranse her kan bli morsom.

På søndag drar vi tilbake til byen, minner også om spørrerunden, om det ikke blir nok spørsmål, blir det ingen videoblogg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

alternativ til å svare på dette muntlig er å legge ut et bilde til hvert spørsmål :-)

1. favorittmat
2. Hva er du flink til?
3. Noe du er redd for?
4. Hvem skulle spilt deg i filmen om ditt liv?
5. Hvem kunne du tenkt deg å klina med?
6. Hvilket yrke kan du tenke deg?
7.Hva drømmer du om?
8. Hvorfor er du kjendis?
9. Favorittplagg
10. hvilket plagg har du som du ikke "tørr" gå med lengre?
11.hva er det mest kosete du vet?
12. hvilket ferdig håndlaget produkt (av deg)på skolen har du vært mest fornøyd med, og hvilket mest missfornøyd med?

Anonym sa...

Det er koselig i Trondheim, da! Jeg var på sykehus der i sjuende. Punktert lunge. Ellers hadde jeg det alle tiders! Jeg må dra dit og shoppe noen gang, altså!

cloudie sa...

jaa, det er det :) oi, alvorlige saker altså? er det OK nå da?

svarer på spørsmålene dine laters, anonym

cloudie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Alt er bra nå! Jeg måtte fjerne en bit av den høyre lunga mi, men etter en uke var jeg helt fin igjen!