torsdag 4. desember 2008

Bursdaag


Daaa var det tid for bursdag for meg også, gitt. Feiringa foregikk den 13 november på den nye Peppes-resturanten på kaia, og hele klassen var invitert. Mange kunne ikke komme pga. øvinger osv, men vi ble ca. 20 stk. Jeg hadde egentlig bursdag dagen før, men koselig var det allikevel.


Vente på pizzan da vetteee


Fikk mæ bursdagsiiis og bursdagssangen sunget til meg av folka mine og servitørene :)


aww

Stæmme d

Kommer det som noe sjokk om jeg sier at jeg hadde noe med saken å gjøre?


Vel, dette var en kjempefin kveld, og hvis alle som feirer bursdag der får den samme behandlingen som jeg fikk, så anbefaler jeg virkelig andre til å gjøre det samme.
Rett før jeg skulle på Peppes var jeg på senteret for å ta hull i øret igjen da. Kom ikke akkurat som noe bombe at de ikke klarte det da heller. Nå har jeg altså tatt hull den samme plassen fire ganger, for at de til slutt skulle få det til. Jævla noobs.
Etter feiringen på Peppes dro jeg, Mathilde, Øystein, Vegard og Hermine på Onkel da, skulle egentlig bli med Jorunn og de og pilse, men ble ikke noe av.
Bra dag, folkens, luv ya'll.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var kjeeempekoselig! Håper jeg kan feire bursdagen min der...

Anonym sa...

Beste bursdagen ever, syns jeg!