torsdag 11. desember 2008

Onsdagsdate og "kjærlighet på isen"

Jeg, Jorunn og Silje har laget en ny tradisjon.

Den går ut på at alle tre samles til meg hver onsdag og boltrer oss foran tven med Gossip Girl og Pepsi Max.
(Pepsien er selvsagt til Jorunn, siden jeg i utgangspunktet ikke drikker brus)

Etter Gossip Girl på TvNorge ser vi Dirty Sexy Money, og så Jallarud og House på nrk3. Jallarud er forresten en helt sjuuk serie. BARNEserie vel og merke. Det må bare sees. Onsdagsdaten er vært et par uker nå, og det skal vi fortsette med. Råbra girls!


-Lest avisa?
Nei, det har ikke jeg heller. MEN, jeg var med Lars og mamma på åpninga av kunstisen i Atlanten Idrettspark i går, og der var det paparazziyngel nermest over alt.

Blandt annet Tk, og de var meget flittig med bildene. Jeg og Lars stod på sidelinja da en ivrig kameramann kom bort og ville ha bilde. Vi kødda etterpå om at vi kom til å se det i avisa dagen etter, og det gjorde det gitt. Hahah, litt flaut.

Here it is:
http://www.tk.no/sporten/article3985018.ece?token=&start=10&serie=0


Mams, ivrig på skøytan


Triksarn. klooovn:*


Lars og mamma


Hahaha, mamma tvingt'n