fredag 5. desember 2008

Barnedåp

Daa var det tid for dåp vettu! Første søndag i advent og bursdagen til Vidar, og hele familien samlet i kirka.

Hva skal barnet hete, spør presten.
-Johannes, svarte vi, og ungen ble trolig nok kalt det.

Johannes er altså tantebarnet mitt, født den 09.08.08 og den skjønneste skapningen jeg vet om.
Jeg har vært minst i familien til nå, har ikke noen søskenbarn eller noe sånt, så det at broren min nå ble far var veldig stort for meg. Jeg er veldig glad i barn, og passa ei lita jente i tre år i strekk, så det å ha en "egen" i nærheten er kos.

Selve middagen osv var i Nordvesthallen. Var veldig fint oppe i lokalet der! Vi spiste en treretters middag først, og så var det kaker og is etterpå.

Lars, Robert, Morten og Vidar var der, og det var selvfølgelig artig :) Jeg er fadder til Johannes, og gleder meg virkelig til å se han vokse opp.

Da vi var ferdige med å rydde opp og låse lokalet dro jeg og Lars for å leie film, og måtte på en tilsynelatende hjemløs hund som gikk og halta midt i veien. Vi stoppa bilen og jeg gikk ut for å finne ut hva som var problemet. Hunden holdt trolig til på campingplassen, så jeg fikk han opp fra veien og til eieren sin i ei hytte med åpen dør.

Vi dro på Santo og leide en film, og så dro Lars hjem i ellevetida. Enda en fullkommen dag.

Gratulerer med dagen.

(bilder kommer senere)

Ingen kommentarer: