torsdag 25. desember 2008

Julegalla

Ohmyy, må si at adventstida tok litt på.

Det var tid for julegalla for Videregående skoler i nærområdet, og kvelden starta hos Oda Sjøasæther i klassen min. Der var vi fler fra klassen + litt kjærester utenom osv. Mathilde og jeg hadde kjøpt drikke sammen noen timer før, faktisk så mye at vi ikke klarte å drikke opp (lurt å være på den sikre siden.)

Etter en stund fylt med mange ting vi helst ville se at vi ikke husket dagen etter hos Oda dro vi til Braathallen. Der spilte The JCB, bestående av en gjeng go'klumper fra musikklinja. Surferosa skulle komme etterpå, men først var det kroning av konge og dronning fra både Atlanten og Kristiansund videregående. Fra vår skole ble det Yngve og Torunn som begge er fra musikklinja (enda et tegn på at vi eier), og fra Kristiansund ble det Lone Kristin Kjønnø og en til fra helse og sosial. Jeg var også nominert.

På ballet hadde jeg på meg en knallrosa kjole med slep, hvilket var meget upraktisk sammen med min tilstand akkurat den kvelden. Om jeg måtte "rygge" uten at jeg holdt slepet falt jeg sakte men sikkert på bakken, og ble der til noen hjalp meg opp igjen. Under min lange, puffy kjole hadde jeg en tights, og under den lå drikken min. (yes, I was a smuggler.) MEN jeg rørte den ikke, tross mitt triumf med å få den inn. (Hadde vel fått nok hos Oda, I guess..)

Kvelden gikk da etterhvert sin gang, og i ett-tiden dro alle sammen tilbake til Oda. Jeg måtte dit for å hente veska mi (som jeg da hadde på armen hele tiden), så det var jo veldig viktig. Alle var helt sinnsykt sultne, og med viten om at jeg hadde stekt ris hjemme dro jeg rimelig kjapt hjem og spiste. Da var vel klokka rundt fire ellerno, og Mathilde og Vegard fulgte meg hjem.

Masse moro folkens, but let's not talk too loud about it.


Dette er da kjolen jeg brukte denne kvelden. Riktignok ikke hele, men pytt pytt

PS: tror du jeg kom meg opp til skolen dagen etter? hahah

8 kommentarer:

Kristina sa...

romjula? den begynte jo idag? du mener vel adventstiden? ;o

cloudie sa...

haha, jaa ;p skriver så lenge etterpå jeg nå vette! thanx ;*

Anonym sa...

Yngve og Jorunn som vant konge og dronning? bra du har trua ,skommy , men mener du ikke Torunn? ;]

Jorunn

Heia sa...

hun heter torunn, ikke jorunn :D
og han som ble prins på kvgs er ikke fra helse og sosial, han går service og samferdsel vg2 og heter ole alvin :D

cloudie sa...

hahah, så vant til å skrive navnet ditt vette ;p

Anonym sa...

haha,måtte nevneat du også var nominert da ;)

Ine Kristin sa...

Så fin kjole da :-)

loveu sa...

kan du legge ut noen bilder av dine fantastisk deilige tær plis?
loveu