fredag 27. juni 2008

Støgge krsund


JAPP, da har "Bygdedyret" slått til (les "liket" av Tor Jonsson).

Det er fredags morgen, og alle forutsetningene tilsa at det skulle bli en bra dag. Hadde planer for både dagen og ferien, og etter jeg stod opp skulle jeg sjekke ut flybilletter til Spaniaturen jeg skulle ha med Maria på, og planlegge en "knut-kveld" i helga. (ja, det er meningen at dere ikke skal skjønne den siste der)

Hoowever, så blir jeg vekkt av mamma, men orka ikke å stå opp enda. Nok en gang blir jeg vekkt, men da men en veldig sint tone fra mamma sin side. Det tok ikke lang tid før jeg fikk greie på hvorfor, da jeg fikk en utskrift av forrige (sletta) innlegg om den berømte kjøreturen med Mathilde slengt på meg i senga.
-"SJE KA VI FIKK I PÅSTN!!"
Kjekt å våkne opp til, folkens! Den av dere som har gjort det der skulle nesten hatt premie i å være patetisk. At dere i det hele tatt orker? Hadde aldri falt meg inn.

Hooow low can you go?

Vel, for å provosere litt for dere stygge folk, så legger jeg ut en annen film dere ikke har sett. Denne kan dere derimot sende i posten, for her er det en myndig person med lappen som kjører, og jeg er ikke i bildet :) no proof i den siste der heller, når jeg har sletta.

So long suckers.