mandag 23. juni 2008

The everlasting end of 10c


Japp, da var det sommerferie, men ikke hvilken som helst sommerferie.
Skoleslutt i år er også slutten på ungdomsskolen. Nå skilles vi som har sett hverandre hver dag i ti år, og det er jo selvfølgelig en uvant og trist situasjon. Noen flytter ut av byen, og de som er igjen går hver for seg til hver sin linje. Kommer nok til å miste kontakten med mange i klassen min, siden det alltid har vært klassen som har holdt oss sammen, og det faktum at 10c nå er historie.

Kommer til å se tilbake på ungdomsskoleåra med et smil. Har jo hatt våre konflikter i klassen som alle andre, men det er tross alt ikke det som stikker dypest.
Husker den første dagen på skolebenken, var driiitstas. Følte oss som konger på haugen hele gjengen, og vi var fylt opp til randen med arbeidslyst, motivasjon og entusiasme. Den innstillingen ble riktig nok fort gjort om til en gjeng med late slabbedasser som hadde som mål å smiske til seg kortest mulig skoledag og minst mulig arbeid.

Men uansett så tror jeg at jeg kommer til å savne 10c veldig mye. Vi har lært hverandre å kjenne, og det er trossalt veldig mange fine folk jeg har delt disse tre åra med.


Vi hadde avslutningskveld på skolen onsdag den attende juni, og jeg grein som en hest. Det var veldig mange blandede følelser rundt det hele, men til syvede og sist var vi vel veldig glade for alt.


Etter vi var ferdig med avslutninga på skolen dro vi på Hellas på kaia. Det var utrolig kjekt! Nesten hele klassen var der, pluss noen fra b'klassen. Etter vi hadde spist dro jeg, Christer, Sissel, Håkon, Mujo, Hans Christian, Christanse, Kristina Maria og Erik til Karina og sluttet dagen.


Tusen takk for tre (ti) fine år kjære medelever! We had a great time.

Ingen kommentarer: