fredag 20. juni 2008

Mine mange tidsfordriv *request


Vel, om daaagene finner jeg på så mye forskjellig egentlig.. Varierer veldig.

Nå for tiden har jeg vel egentlig vært i ganske slapp form, funnet på veldig lite i grunn. Bare vært hjemme og holdt på med musikk og sittet på pcen ;p soofagris og tvslave..

Og så har det vært klassetur og slike ting nå, så da har jeg vært sammen med klassen. Ellers er jeg vel sammen med Mathilde, Maria og noen luringer jeg ikke orker å poste navnet til ;p

Det er ofte sangoppdrag, konsert og slikt, så da blir det jo masse bort og spille, øving etc.

Den høygravide dama til broren min bor hos oss, så da er jeg nok en del ned til henne og holder henne med selskap når han er i millitæret.

Har også vært en del i skjerva når det har vært finvær, men det går jo ikke med det crapværet som er nå.. Finner på det som virker lurt på anledningen. Sånn generelt er vel i grunn litt vanskelig å sette fingeren på. Er ganske impulsiv av meg, så da blir det fort mye variasjoon, og det liker vi.

Ingen kommentarer: