mandag 23. juni 2008

Fem positive og negative sider av meg selv *request


Jeg pleier vel å overlate skrytinga til andre når jeg er seriøs da, men siden dere spurte, så skal jeg prøve å hoste opp no lurt.



+

1. Kjærligheten min til musikk. Ikke alle har noe de brenner for, det har jeg, og det synes jeg er en positiv egenskap.

2. Jeg er som oftest ganske åpen til nye mennesker, har en veldig solid tilpassningsevne.

3. Tror på det å tilgi og bli tilgitt.

4. Jeg har en sterk sans for empati og sympati. Veldig bra for vennskap og sosiale sammenhenger.

5. Jeg kan sette meg inn i andres situasjoner, ha forståelse og se ting veldig objektivt.



-

1. Jeg har en tendens til å bli lett forelska, eller.. betatt blir vel et bedre ord for det, uten at det egentlig er noe spesielt i det, eller blir noe av.

2. Jeg er for slapp, og for lite aktiv. Noe grunnet astma og et nært forhold til hvilken som helst comfy sitteplass med pledd.

3. Jeg kan være et helvetes stabeist. Diskusjoner med lærere etc er ikke uvanlig. Know Your Rights er mottoet, og budskapet.

4. Jeg er perfeksjonist på mange områder. Får jeg det ikke til helt perfekt, eller slik jeg vil ha det, er det for dårlig, og jeg blir misfornøyd.

5. Jeg er en somlekopp! Være ferdig til rett tid er ikke mi greie.

3 kommentarer:

Anonym sa...

siste påstand på positive stemmer vel ikke helt ?:)

cloudie sa...

er du dum? hvilket grunnlag har du for å si det, jævla anonym?

Anonym sa...

Haha jeg er en jevela biiaaatch.
Hva annent kan jeg si om en som hakker på en helt fair og flott jente uten og en gang ha baller til og skrive navnet mitt når jeg har noe (jevelig) og si.