onsdag 2. juli 2008

Sun is shining


YES, endelig!

Sola skinner som bare rakkern, og jeg storkoser meg som alltid når det er sol og sommer. Vokna riktignok ikke før klokka var nesten fire i dag da, siden jeg ikke la meg før klokka var rundt ti på morgenen. Vurderte å bare ta med dyna og puta ned på verandaen i sola, men sovna rimelig fort, så fikk ikke iverksatt det før jeg ble liggende i halvsvime. Vel, senga mi er god den, altså, absolutt ikke noe med det! Men en plass i sola er mye bedre enn noen annen liggeplass.
Da jeg stod opp vimset jeg meg ned på do, pusset tenna og tok meg et knekkebrød med ost. Det var goodt til meg, ja. Omsider kom Lars som skulle vekke meg klokka tolv, fem timer for sent, men bedre sent enn aldriiii. Nå har det seg jo sånn at jeg ikke akkurat er et levende prakteksempel på tidspunktlighet heller da, og ja Lars, du er flinkere enn meg og jeg skal ikke klage. Lars er en veldig tolmodig person, noe som kanskje kommer godt med når du skal være sammen med meg om morgenen når jeg skal ordne meg osv. Creds.
Senere dro vi til Lars på frei slik at han fikk skiftet til litt mer sommerslige kledor, og så kjøpte brus for far, snus, brus og is. Herligt. Vi dro til skjerva en liten tur, men det var så kaldt at vi bare dro igjen.

Sitter og sjekker ut Coheed and Cambria og andre bands opptredener på Hovefestivalen. Gud vet at jeg mer en noe annet ville være der og se dem live. Ser på youtube at Travis Stever, vokalisten i Coheed hadde skuffende lite humungus hår, og at de ble koret av to tynne blonde "damer" som hørtes like ynkelige ut som de så ut. Men jaja, ville likevel vært der og sett på!
Men det ble ikke no Hove i år, får bare håpe at jeg kommer meg på Raumarock. Ikke vet jeg når det er, men jeg troor det er akkurat rundt terminen til mitt kjære brors barn, så får se om jeg rekker både tantebarn og festivalliv i sommer.

Jeg tror at Spaniaturen med Maria gitt til helvete etter bilepisoden vår. Det er faen så trist om den gjorde det, for jeg hadde gledet meg skikkelig til å ta henne med! Håper derimot ikke det er for sent for andre planer, selv om det har blitt juli alt. Håper jeg skal bli med Mathilde til Sverige en tur, hadde vært überkos! Er ikke sikker på når skolen begynner heller jeg da, noen som vet?

Si meg, hva skal du i sommer? :)

2 kommentarer:

Johanne sa...

nå glemte jeg helt hva jeg skal, siden du minte meg på at jeg også må se coheed and cambria fra hove på youtube! Enig med de derre kordamene, æsj.

cloudie sa...

haha, ja I know ;p flink du er til å kommentere johanne! :D skal bli flinkere jeg også (a)