lørdag 31. mai 2008

sun is shining





Oooohh, ser ut til at sola er her for å bli, for en gangs skyld! :)
Er så deilig med finværet, og i dag har jeg faktisk ligget på terassen og blitt supertanned med drink med ferske jordbær i hånda. Tenker at livet er helt OK og at alt stresset begynner å lette litt.

Så får vi bare hååpe så masse at finværet holder litt, slik at vi alle kan børste støv av sommerklærne og bare nyte sola. Er det noe som hjelper på humøret og tilværelsen så er det sommeren. Hvert år gleder jeg meg som en unge til den kommer, og nyter den når den er her. Det er kanskje en ganske vesentlig grunn til at jeg flytter til USA om et år, siden de har mye bedre vær der.

Kan faktisk bli nesten på gråten av og til, fordi jeg savner sommeren eller det å være i Spania.
Har hus i Spania, og besteforeldrene mine bor der, og det er bare så ubeskrivelig bra å være der. Helt himmelsk faktisk :) Skal nok en liten tur dit i sommer, tenker jeg, men blir jo tante i sommermånedene, så nok blir bare en kjapptur.

Kunne lagt inn noen bilder fra denne herlige dagen, men desverre så har mamma og pappa tatt med seg kameraet mitt i bryllup, så jeg får ikke anledningen til det. Får legge inn noen andre bilder senere, om været holder.

Ingen kommentarer: