fredag 30. mai 2008

Dårlig form


Steike altså, de siste to dagene har absolutt ikke gått min vei. Ihvertfall tror jeg ikke det, for det føles ikke sånn.

Torsdag presterte jeg å besvime på skolen da. Det var jo.. spesiellt. Har faktisk ikke lyst til å høres ut som en oppmerksomhetssyk fjortis som spiller på spiseforstyrrelser, men tingen var at jeg ikke hadde spist på nesten to døgn, og nesten ikke sovet. Hadde utetime da, lå på fotballbanen på skolen og solte meg. Driiitbra vær, helt sykt varmt var det! Så det var ihvertfall en opptur da. However, så lå jeg og solte meg og snakka i telefonen med Eskil en stund, og når jeg skulle reise meg og gå bort til de andre ble alt bare helt svart og jeg klarte ikke å stå. Gikk rett i bakken og klarte ikke å reise meg igjen.

Resten av dagen gikk jeg bare og falma i blikket og var svimmel. Med en gang jeg reiste meg fra stolen eller noe slikt, ble jeg dritsvimmel og klarte ikke å stå lenge. Dro hjem og sov da, og så til Eskil efterååt.

Slapp er jeg forresten generelt for tida. For å ta dagen i dag som et eksempel.. Det er fredag og jeg var ferdig på skolen klokka ti. Likevel har jeg bare vært inne og ligget på sofaen eller spilt piano hele dagen. Noe mamma og pappa kanskje er heller begeistret for, med tanke på at de slipper å møte meg drita på døra klokka fire om natta, men alikevel så er det trist synes jeg.

Håper på bedre form, etter en god natts søvn. Veldig fortjent, om jeg så skal si det selv.

Ingen kommentarer: