torsdag 29. januar 2009

meningsmåling

For ei lita stund sia la jeg ut en poll om utroskap hvor jeg ville ha deres mest sannsynlige reaksjon etter kjæresten deres hadde vært utro. Meningsmålingen var slik:

Kjæresten din er utro, hva gjør du?
-gjør det samme tilbake, så får han/hun se hvordan det føles
-er likegyldig
-gir han/hun fyken, jeg fortjener bedre enn det!
-snakker om det, kommer til enighet
-later som ingenting
-lager masse drama for å vise at det er uakseptabelt
-utnytter situasjonen
-blir utrolig lei meg, og viser det i håp om at han/hun angrer

Heldigvis var det ingen som svarte at de hadde vært likegyldige, men noen ville faktisk utnytta situasjonen eller gjort det samme tilbake for hevn. Flesteparten av stemmene hadde havna på å gi kjæresten fyken fordi man fortjener bedre, og det må jeg si at jeg er meget fornøyd med.

Ingen kommentarer: