tirsdag 11. november 2008

utfordring!

Vel, jeg ble "utfordret" til å lage dette innlegget av Mathilde (mathildedahl.blogspot.com), så da må jeg bare gjøre det daa.


*Put these rules onto your blog and link back to the one who challenged you.
*Share 10 things about yourself people probably don't know about you.
*Challenge other bloggers you would like to know abit more about.
*Let them know that you've challenged them!

1. jeg har en del "tvangstanker". f.eks:

2. jeg må alltid tørke av doringen RETT før jeg setter meg ned på do.. om jeg for eksempel skal til å gå på do, tørker av ringen og blir borte i 1min må jeg gjøre det igjen.

3. jeg må tørke av glasset mitt (der jeg har drukket) etter jeg har drukket av det.

4. alt som skal på av klær på føttene må først påkles høyre fot. hvis jeg begynner med venstre må jeg kanskje ta den av for å så gjøre det rett, med høyre fot først ;)

5. jeg synger meg ofte i søvn og av og til i søvne.

6. jeg er bortskjemt og vanskelig å holde på. retta til gutta.

7. det er egentlig MATHILDE som er skommygirl :((

8. mine beste venner og samtidig de heftigste krangelpartnerne mine er mamma og mathilde. -men det visste dere kanskje fra før?

9. jeg er som hunden- lukter på alt og har en sabla god luktesans

10. minst åttetusenfirehundreogatten ip'adresser har vært innom myspacen min, selv om jeg egentlig ikke har gjort noe særlig for å spre den

jeg utfordrer mathilde (mathildedahl.blogspot.com) til å ta ti til, samt oda (odasjoa.blogspot.com), helene (helenesund.blogspot.com) og eirin (eirins.blogspot.com).

Ingen kommentarer: