mandag 3. november 2008

sorry mate(s)

Vel, om noen har savnet bloggingen min, så må jeg nesten beklage. Den godt omtalte videobloggen min ble hele tiden forsinket og ikke prioritert etter hvert, og tenkte at jeg ikke kunne skrive noen innlegg før jeg hadde fått lagt den ut.

Saken var at videokameraet mitt har for stor oppløsning, slik at jeg ikke får lagt inn det jeg filmer, og at jeg da må finne en annen løsning på hvordan jeg skal fikse denne videobloggen. Dette skal jeg altså prøve å få fikset på en eller annen måte, så fort som mulig. Mens vi venter på det, kan jeg jo blogge om andre ting.
Det har skjedd en del ting i den siste tiden, og det kan jeg jo dele med dere.


Onsdag, jobb på kinoen
Forrige onsdag var jeg til Mathilde på kinoen. Fikk det smurt i trynet av skjefen at jeg mista den jobben hu fikk fordi jeg ikke hadde mobil de kunne nå meg på. Det har seg altså sånn at jeg egentlig fikk jobb der, men siden jeg jo ikke har mobil som de kunne nå meg på, fikk Mathilde, som også hadde søkt den. I grunn litt bittert, med tanke på at jeg kunne hatt jobb nå, men det kommer da andre sjanser. Glad for at Mathilde fikk den, hu virker i overkant av fornøyd.


Atlanten Dagsverk
På lørdag jobba jeg på Lene V, det var utrolig kjekt! Trivdes utrolig godt der, med både jobben og "kollegaene mine". Lønna mi gikk til Unicef i Nepal gjennom Atlanten Dagsverk, så det var jo litt pluss det også, at noen andre tjente på at jeg jobba og koste meg.


1000 ganger legebesøk...
Jeg har vært irriterende mye til legen i det siste. (Om du leser de innleggene rundt "kinda freaky" og "herre min skaper", så skjønner du kanskje hvorfor). Til nå har jeg altså vært på.. uhm.. tre legebesøk, tror jeg. Pluss at jeg har tatt blodprøver to ganger, en pusteprøve og andre sjekker. Jeg skal ta MR på bursdagen min (onsdag om akkurat en uke!), og på legesjekk igjen to dager etterpå, til Molde på en eller annen lungesjekk pga astma osv og til kiropraktor snart en gang. Sliiitsomt er det..
Filmkveld
På mandag så jeg, Kine og Jorunn filmen Lost and Delirious, den er så bra! Sangen "Beautiful" som jeg la ut i et innlegg her for litt siden er en sang og klipp fra filmen. Det ble noen misforståelser i forbindelse med Mathilde som var der da jeg kom, men det ordna seg.

Ellers

Ellers har jeg vel ikke gjort så mye. Holder på med planlegging av forskjellige kulturgreier da. Skal ha konsert på Onkel den 29 november, med blandt andre mamma, Leif Inge Andaas, Bjørn Magne, Odd Harald, Eirik Kulø, Stig Jensen, Per Morten Svendsen (læreren min) osv. Blir morsomt tror jeg! Når det er sagt, er jo alle velkommen til å se på, og det skal være i overetasjen på Onkel i kaibakken.


Ung-Tahiti er også noe jeg må få ut fingern med.. Skal fikse flyers etc til stand rundt om i byen samme dag som konserten. Blir gøy det også :)


Mandag den 1. desember skal vi ha møte med Ung-Tahiti hvor alle kan komme og høre litt om hva det går ut på og kommende planer. Det vil også bli gitt informasjon om litt aktiviteter som kommer til å foregå framover, og hva vi har gjort før. Vi har nemlig begynt et samarbeid med kommunen og UngdomsHuset, så vi er veldig hypp på at flest mulig skal melde seg inn! På dette møtet vil det bli mulighet for å melde seg inn (dette er selvfølgelig gratis) og bli med i styret. Sier mer om dette litt senere..
( noen av oss i Ung-Tahiti. her på et utrolig vellykka bandseminar i sommer )

5 kommentarer:

Anonym sa...

"This is my luckyday": Jeg brukte en hel del ironi i dette innlegget mitt. Jeg vet at jeg ikke blir hata, altså. (det gjaldt bare den gamle klassen min, det.) Jeg elsker den søte klassen min! <3

cloudie sa...

åjaa! :) fikk litt sånn "whaat, hva tror hun om oss!?" liksom ;p

bra at du trives :)

Anonym sa...

Det var ikke meningen å såre noen, altså. ;)

Anonym sa...

du får skrive svarene om du ikke får til videotingen da camz

Lone sa...

æh, kjipt det med jobben da! meen du e nå like søøt enda ;o))