tirsdag 24. februar 2009

eu'er da gitt

Nei, men for et helvetes styr da..

Heisann kjære leser. Jeg skjønner om det ikke er mange av dere, for det er som regel ikke så veldig mye nytt å lese hos meg for tiden. Du skjønner, at jeg har så mye å gjøre! Jeg har en utvekslingssøknad på gang, med legebesøk, sjekking av pass, utfylling, kopiering og scanning av papirer, skriving av brev, leting etter bilder og alt annet du kan tenke deg henger sammen med et skoleår i karibien..
I tillegg har jeg skolearbeid opp til nakken, med prøver, innleveringer, foredrag og stiler, musikkoppdrag med 10 000 sanger jeg må øve inn til blandt annet cd og tv. Cden til dåpsbarn og det andre til blandt annet tv2-programmet "Det store korslaget" som jeg er med på.

Jeg må bruke ferien min til masse arbeid, og får derfor ikke tid til no blogging.. For å ta dagen i dag som eksempel; klokka er to og klokka tolv hadde jeg allerede vært på politikontoret og skaffa meg nytt pass, vært hos legen og fylt inn AFS-papirer, på vaksinasjonskontoret og fått utskrift av vaksinene mine, på apoteket og tatt ut en resept på astmamedisin, kjøpt meg no mat på baker'n og kommet meg hjem for å fylle ut resten av AFS-søknaden min. Etterpå skal jeg egentlig på øving med kapellmester Rune Tylden i forbindelse med plata vi skal lage, men får ikke tid fordi jeg må på Korslaget-øving med koreografi, tv og avis. Jeg må også ringe AFS for litt info før klokka fem, scanne inn nye papirer, sende et brev til dem og finne prøvepasset mitt fra 2004 før øvinga klokka (?).

I løpet av ferien må jeg også ha klart å hoste opp en engelsk essay/analyse om boka/filmen "of mice and men", et lyttingforedrag om et tema jeg ikke har kommet på enda, kunnskap nok til å klare meg bra på namiprøven om sunn helse, matteleksa fra torsdag/fredag/mandag og.. nei, jeg har faktisk ikke styr på alt jeg må gjøre..

Det eneste jeg egentlig kan gjøre nå er å være konsentrert og satse på at jeg klarer å prioritere de viktigste tingene uten å gå glipp av noe og at alt i sin helhet blir ganske OK utført.
Wish me luck (?)

4 kommentarer:

Anonym sa...

hørtes travelt ut ja!
utvekslingsstudent? :-D hvor da?

cine sa...

hadde lagt meg ned for å gråte hadde jeg vært i din situasjon! stå på jeint ;>

Anonym sa...

Mye arbeid å ta inn , men fokuser på det som er viktigst... Sånn som engelsk og norsk-foredraget! :) lytteforedraget er enkelt, bare finne masse på wikipedia (a)

Anonym sa...

Masse lykke til i det store korslaget! :D Jeg skal stemme masse på dere, og jeg gleder meg skikkelig til å høre deg synge :)